Vlak na de zomervakantie is het weer zover! Na de eerste schoolweek, op vrijdag 21 en zaterdag 22 augustus wordt in Stroet de Zomerkermis georganiseerd, bij dorpshuis ’t Centrum.
De kinderen zijn allemaal welkom om een rondje te zwieren in de zweef, en mee te doen aan de leuke spelletjes (ringen gooien, visjes vangen, touwtrekken, kegels omgooien etc), beloond met een mooie prijs. De kermis begint meteen vrijdag na schooltijd.
Alle kinderen krijgen die week een gratis zweefkaartje en 5 muntjes mee voor de spelletjes.
***HULP GEZOCHT***
Om de spelletjes te begeleiden, zoeken wij nog ouders/leerlingen die een van deze dagen een uurtje of langer bij een van de spelletjes willen staan. Gezellig en erg welkom! Er komt een lijst te hangen in school, waar je op in kunt schrijven voor hulp.
Je kunt je ook opgeven bij Marloes (moeder Joni), Bart (vader Jutta en Sjors), Martijn (vader Jolie), Michelle (moeder Lauren) en Peggy (moeder Louise en Evelien)
Groetjes van de kermiscommissie!



